.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

دانلود کتاب شریف صحیفه سجادیه


نام کتاب


صحیفه سجادیه


جهت دانلود کتاب بصورت فشرده (zip) بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.


مستقیم یــا غیرمستقیم 1 یــا غیرمستقیم 2

(210kb)



توجه:
- بعد از دانلود کتاب را از حالت زیپ خارج کرده و مطالعه بفرمایید.
- فرمت کتاب html می باشد.
- قابلیت کپی برداری از تمام متون کتاب.

-  برای مطالعه کتاب از مرورگر Internet Explorer استفاده نمایید.



جهت تعجیل در فرج:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


نظرات 4 + ارسال نظر
رستگار سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 02:51 http://saghiye-simin-sagh.blogsky.com

سلام

عجب کتابیه این صحیفه سجادیه!
ادم وقتی این کتابا رو می خونه تازه میفهمه که حتی حرف زدن با خدا رو هم بلد نیست!
تازه میفهمه عشق بازی عابد و معبود یعنی چی!

ممنون بابت لینک!
استفاده کردیم

یا حق

سلااام...

راست میگید! حق با شماست...
هنوز تو حرف زدن هم مشکل داریم!
خیلی دلم می خواد خدا روزیم کنه این کتاب رو با شرح و راهنمایی یه استاد بخونم.

خواهشمی کنم.
دعا بفرمایید.

یاعلی

امین سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 15:20 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

سلام
کار، کار انگلیسه پسر عمو!

***

خانم رستگار، ائمه (ع) هم می دونستند ما این کاره نیستیم(!) به خاطر همین آداب حرف زدن با خدا رو هم یادمون دادند.چقدر این ادعیه ما مفاهیم عمیق و بلندی دارند...
پیشنهاد می کنم مفاتیح رو باز کنید و چند تا دعای معتبری که تا حالا نخوندید رو بخونید، یه دعاهایی توی این مفاتیح هست که آدم واقعاً لذت می بره

به! پسر عموی گل...
علیک سلااام...
دلم برات تنگ شده بود. کم پیداشدی!
بابا! یه دستی به سر و روی وبت بکش دیگه!!!
شنیدم ازت خیلی دلخوره! (خنده)

روباه مکار!
نمی دونم! اگه سندی چیزی داری رو کن پدرشونو در بیاریم!
(البته منظورم همون محکوم کردنه هان!(خنده) سوء تفاهم نشه!)

باهات کاملا موافقم امین...
گاها برا بعضی هاشون هم شرح و تفسیر هست! خیلی می تونه کمک کنه!
خدا توفیق و همت بده!

امین سه‌شنبه 24 فروردین 1389 ساعت 15:21 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

راستی سید، ایربگ هم داره؟ :دی
دیدم که قابلیت های فراوانی داره گفتم شاید...!

اگه بچه ها بخوان ایربگم میذاریم!(خنده)
تو بخر من تضمین می کنم خوب خوب باشه!!
مشتری هستی یا نه؟!
پولت که نقده! ما چک قبول نمی کنیم ها!(خنده)

امین چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 16:18 http://elahi-gahi-negahi.blogsky.com/

جنست خالص باشه پول ما نقده! :دی
هی جرج، پول‌ها رو نشون آقا بده!

من که جنسم خرابه!
تا دلت بخواد ناخالصی داره!(خنده)
حالا اگه همین جوری می خوای پول بدی رو ما حساب کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد