.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه
.:: دانلود کتب شیعی ::.

.:: دانلود کتب شیعی ::.

پایگاه دریافت کتب و فایل های شیعه

امان اهل زمین



امام سجاد (علیه السلام):


نَحنُ أمانُ أهلِ الأرضِ کَما أنَّ النُّجُومَ أمانٌ لِأهلِ السَّماءِ.


ما امنیت بخش اهل زمین هستیم همچنان که ستارگان مایۀ امان اهل آسمان‌اند.We, Ahl ul-Bayt, preserve people of the earth as stars are security of residents of heaven.
هل بیت، ج 1، ح 262

جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
د شنبه 27 آذر 1389 ساعت 13:29

سلام.

انشاالله قبول باشه.

قبلاً یادم هست توضیحی داده بودید که جعبه لینک پایین وبلاگ را چطوری بگذاریم توی وبلاگ، الان پیدا نکردم.

زحمت نمیشه دوباره بفرمایید؟
ممنون

سلام...

ممنون... انشاالله... به همچنین...

بله حتما... چه زحمتی!! رحمت هست.

خیلی خوشحال شدم!
شما اولین نفری هستید که برای لینک باکس لبیک گفتید. البته از بین دوستان وگرنه شاید افراد دیگه ای هم در وبلاگشون قرار داده باشند و بی خبر باشیم. به هر حال خیلی خوشحال میشم از اینکه لینکا مقابل دید افراد بیشتری قرار بگیره. مخصوصا وبلاگ شما که چون از یه سرویس دیگه ای غیر بلاگ اسکای هست میتونه افراد جدیدی رو مطلع کنه. ممنون ازتون.

کد لینک باکس در انتهای خود باکس قرار داده شده اما چون طول و عرضش کوچیک هست، اصلاح شده اش رو میتونید با دانلود فایل txt از لینک زیر در وبلاگتون قرار بدید.
در این فایل اندازه 500*750 در نظر گرفته شده. همین اندازه که الان اینجا نمایش داده شده. البته خودتون می تونید بنا به سلیقه خودتون و با توجه به قالب وبلاگتون طول و عرضش رو تغییر بدید.

از این لینک دانلود بفرمایید.

http://s1.picofile.com/file/6225486916/kode_link_box_shiabook.txt.html

باز هم اگه سوال یا موردی بود بفرمایید.

خیلی ممنون.

د شنبه 27 آذر 1389 ساعت 15:38

سلام مجدد

یادم اومد، توی همین باکس پایین دیده بودم :دی
من الان کد را گذاشتم، یه مقایسه ای هم با کد وبلاگ شما کردم، نمیدونم چطور باید جعبه آخر صفحه قرار بگیره،

ممنون

علیکم السلام...

بالاخره فراموشی هم نعمتی هستش دیگه! شنیده بودم آدم نابغه ای که از خدا خواسته بود که یه خورده مثل بقیه آدما فراموش کار بشه! وقتی دلایلش رو شنیدم بهش حق دادم!
نمیدونم چی شد این رو گفتم!!
یه دفعه یادم افتاد. کلی هم گفتم یه وقت ناراحت نشید.

یه توضیحاتی براتون نوشتم توی نظرات وبلاگتون. فکر کنم اگه بهش توجه کنید مشکل حل بشه.
اونا رو بخونید اگه حل نشد بازم من آنلاین هستم. یه راه دیگه عرض می کنم خدمتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد